FAQ
Nejčastější otázky – FAQ
Jak rychle provádíte opravy?
Většinu oprav se snažíme řešit na počkání zhruba do 15 minut. V případě složitějších oprav Vám zdarma zapůjčíme náhradní telefon.
Jaké díly používáte při opravách?
Většina používaných dílů jsou originály používané přímo výrobci telefonů. V naší nabídce máme i díly dalších výrobců. Před provedením opravy Vám vždy vysvětlíme jaké díly je možné použít a záleží je na Vás jaké si vyberete.
Jaké záruky poskytujete na nabízené služby?
Na veškeré hardwarové servisní práce poskytujeme doživotní záruku a na jednotlivé díly záruku 2 roky. Před provedením opravy Vás vždy seznámíme i s poskytnutou zárukou.
Co mám dělat, když nevím proč můj telefon nefunguje správně?
Základní diagnostiku Vám vždy provede zdarma náš pracovník při převzetí zařízení do servisu. V případě složtějších problémů může být tato služba zpoplatněna, ale na to Vás vždy upozorníme.
Porouchané zařízení můžete také POSLAT POŠTOU